書籍等出版物 |
No. | タイトル | 担当区分 | 出版社 | 出版年月 | 担当範囲 | ISBN |
1 | Embracing Our Contexts: Fostering a Critical Friendship through Conversations on Parenting and Career Trajectories in Tertiary Education | 共著 | Candlin & Mynard ePublishing | 2023年10月 | pp. 51-78 | |
2 | From Chai Dates to Critical Friends: Reflective Practice as Professional Development | 共著 | Candlin & Mynard ePublishing | 2023年10月 | pp. 79-108 | |
3 | Tying It All Together: A Roadmap for Cultivating Critical Friendship | 共著 | Candlin & Mynard ePublishing | 2023年10月 | pp. 314-332 | |
4 | Cultivating Professional Development Through Critical Friendship and Reflective Practice: Cases From Japan | 共編者(共編著者) | Candlin & Mynard ePublishing | 2023年10月 | 共編集:全頁、共著:前置き、第2章、第3章、第11章 | 9798861658867 |
5 | Introduction | 共著 | Candlin & Mynard ePublishing | 2023年10月 | pp. 6-23 | |
6 | Insights into Flipped learning | 分担執筆 | Castledown | 2023年01月 | ヴィネット12 | 9781914291104 |
7 | A Passion for Japan: A Collection of Personal Narratives | 単著 | BlueSky Publishing | 2022年06月 | A Love of Indie Music and a Seat behind the Goal | 9784991150739 |
8 | Foreign Female English Teachers in Japanese Higher Education: Narratives from our Quarter | 分担執筆 | Candlin & Mynard | 2020年09月 | Diving into Tertiary Education: A Duo-Personal Journey | 9798663572026 |
論文 |
No. | 論文タイトル | 誌名(出版物名) | 巻 | 号 | 開始ページ | 終了ページ | 出版年月 | DOI | 査読の有無 |
1 | Treading the Waters of Motherhood and Academia during the first year of the COVID Pandemic | Journal and Proceedings of the Gender Awareness in,Language Education,Special Interest Group of the,Japan Association for Language Teaching | 15 | | 48 | 62 | 2023年01月 | | 査読有り |
2 | The Evolution of a Four-Dimensional EFL Classroom | 2021 PanSIG Journal | | | 134 | 145 | 2022年06月06日 | | 査読有り |
3 | 学内オンライン英語レベル判定テストの設計ー実装と結果 | 国際関係学部研究年度 | 42 | | 59 | 67 | 2022年02月 | | |
4 | Reflecting on My Reflections from My ERT Journey | Explorations in Teacher Development | 27 | 2 | 17 | 18 | 2021年07月21日 | | 査読有り |
5 | Integrating the Four-Dimensional Education Framework Into an EFL Course Curriculum  | Relay Journal Research and Practice in Autonomy | 3 | 1 | | | 2020年01月 | | 査読有り |
6 | Flipping a Global Topics Classroom  | PanSIG Journal 2018 | | | 283 | 289iii | 2019年04月 | | 査読有り |
7 | Critical friendships: Facilitating teacher reflection for professional development | Explorations in Teacher Development (JALT TD SIG 2018 Teacher Journeys Annual Conference Proceedings.) | 25 | 2 | 28 | 33 | 2018年12月 | | 査読有り |
8 | Inroads to student motivation in the language classroom: J-Pop | Accents Asia | 10 | 2 | 20 | 29 | 2018年12月 | | 査読有り |
9 | English education beyond the classroom: A focus on Japan | Seameo Retrac Training Workshop: Experience and solutions of Asian countries in creating environment for school students to use English Proceedings | | | 51 | 62 | 2018年11月 | | 査読有り |
講演・口頭発表等 |
No. | 講演・口頭発表タイトル | 会議名 | 発表年月日 | 主催者 | 開催地 |
1 | Passion and Purpose | 全国語学教育学会 第48回年次国際大会教材展示会 | 2022年11月12日 | NPO The Japan Association for Language Teaching (JALT) | 福岡県福岡市 |
2 | Treading the Waters of Motherhood and Academia During a Pandemic | IAFOR - The 13th Asian Conference on Education (ACE) | 2021年11月26日 | | |
3 | Reflective Practice: ,Understanding ,Your Teaching & Yourself | JALT International Conference 2021 | 2021年11月12日 | | |
4 | Finding Yourself and Your People During a Pandemic (Verla Uchida) | JALT TD SIG's Teacher Journeys Conference 2021 | 2021年09月25日 | JALT Teacher Education SIG | オンライン |
5 | Finding Yourself and Your People During a Pandemic | JALT TD SIG's Teacher Journeys Conference 2021 | 2021年09月25日 | JALT Teacher Education SIG | オンライン |
6 | Ways to approach professional development | Yokohama Chapter JALT - September | 2021年09月04日 | Yokohama Chapter - JALT | オンライン |
7 | Moving Forward: Reflections from a Year of ERT | “Post” Pandemic Practices Colloquium | 2021年06月19日 | | |
8 | Creating and Implementing an Online Placement Test | JALT PanSIG 2021 | 2021年05月15日 | | |
9 | The Evolution of a Four-Dimensional EFL Classroom | JALT PanSIG 2021 | 2021年05月15日 | | |
10 | Reflective Practice: Understanding Yourself & Your Teaching | 17th Annual CamTESOL Conference (Virtual) | 2021年02月06日 | | |
11 | Reflecting on a four-dimensional EFL Classroom | 17th Annual CamTESOL Conference (Virtual) | 2021年02月05日 | | |
12 | Fostering Critical Friendships Through Reflective Practice | Equity ELT Japan 2021 Forum | 2021年01月29日 | | |
13 | Engaging in Effective Reflective Practice | 全国語学教育学会 第46回年次国際大会 | 2020年11月20日 | | |
14 | Teacher Journeys 2020: Panel Discussion | Teacher Journeys 2020: Panel Discussion | 2020年11月08日 | | |
15 | Reflections from my ERT Journey | TD SIG Teacher Journey's Conference 2020 | 2020年10月04日 | | |
16 | Reflections from a Four-Dimensional EFL Classroom | JALT CUE Conference 2020 | 2020年09月12日 | | |
17 | Using Projects to Implement a Four-Dimensional Education Curriculum in an EFL Classroom | The Asian Conference on Language Learning (ACLL2019) | 2019年05月18日 | | |
18 | Tailoring the Four-Dimensional Education Curriculum for an English Course | ExcitELT Conference | 2019年05月12日 | | |
19 | Embracing Autonomy by Semi-Flipping the Classroom | JALT International | 2018年11月25日 | | |
20 | Student Reflections of a Semi-Flipped Classroom | JALT International | 2018年11月25日 | | |
21 | English education beyond the classroom: A focus on Japan | Seameo Retrac Training Workshop | 2018年10月18日 | | |
22 | Implementing a four-dimensional education curriculum for the English classroom | JALT CUE Conference | 2018年09月15日 | | |
23 | Introducing elements of a four-dimensional education into the English language classroom | Seameo Retrac 9th Annual TESOL Conference | 2018年08月09日 | | |
24 | 21世紀の4次元英教育〜Adapting for the future〜 | Nihon University Poster Session | 2018年07月21日 | | |
25 | Critical Friendships: Facilitating teacher reflection for professional development | TD SIG Teacher Journey’s Conference, | 2018年06月03日 | | |
26 | Flipping a global topics classroom | PanSIG 2018 | 2018年05月19日 | | |